Pán Danko, urobte to ako Sólymos

28. januára 2020, marianno, Nefejtón

..a čím skôr tým lepšie. Žiť sa dá aj bez straníckeho trónu, poslaneckého mandátu a koaličných pretvárok. A kým človek žije, vždy má šancu ešte všetko zmeniť. Odíďte navždy do ústrania, zarábajte si poctivou prácou svojich rúk, tak ako mnohí bezmenní tejto krajiny.

Človek to vždy môže ešte všetko zmeniť.

Keď som v správach počúval o tých nahrávkach Danka so Zsuzsovou, ani mi nenapadlo, aby som si išiel otravovať večer ďalšími slovenskými intrigami. Potom som si povedal, že médiá možno zveličujú, predvolebná kampaň, atď. Hlúpa zvedavosť zvíťazila.

Tie telefonáty sú naozajstná trapasina na entú. Dvaja puberťáci si dohovárajú rande. Druhýkrát ženatý muž s ďalšou ženou. V čom je ale problém, keď toto všetko je všeobecne akceptovateľné v dnešnej spoločnosti?

Danko je predseda parlamentu. V krajine prebieha proces s vybavovateľkou vrážd, ktoré otriasli Slovenskom ako nič predtým. A tento predseda parlamentu a táto vybavovateľka vrážd sa už nevedeli dočkať spoločne strávenej noci.

Pán Danko, ja vás nesúdim. Ale urobte to ako Sólyomos, čím skôr, tým lepšie. Tým lepšie pre Slovensko, aj pre vás.