Odneská vytváram bublinu so svokrou

18. decembra 2020, marianno, Fejtón

Ona ma teda do svojej bubliny ešte oficiálne nepozvala, ale ani ja som nemal celkom na výber. Ostatní moji ,,bratia a sestry“, kamaráti a kamarátky, ma ignorujú ako pes už niekoľkokrát ohlodanú kosť a radšej sa vyškierajú na skajpe, ako teda, že aj tam sa dá kreovať nejaká tá virtuálna bublinka.

Na takú im ja onô..kašlem. Ja chcem riadnu bublinu.

Každý má právo na rodinu, teda aj bublinu. A ja ju budem mať so svokrou. Dokedy to má byť? Tri týždne…? So svokróóu?? Noóo, neviem, či som sa nejako hlúpo neprecenil.

Úplne teda nechápem, čo tá moja temer pokrvná, staršia príbuzná, vidí na spoločenstve so mnou. Ja by som však mohol vymenovať hneď niekoľko benefitov, ktoré môžu posunúť o niečo vyššie moje vnútorné blaho.

Taká svokra:

A ešte jednu obrovskú výhodu má takáto bublina so svokrou. Vlastne je to také samozrejmé, že by som sa o tom nemusel ani zmieňovať. Tým najšťastnejším členom našej bubliny bude – nemusíte vôbec hádať, je to také jasné, ako facka po neskorom príchode domov.

No predsa moja Šéfka.

A keď je raz šéfina spokojná…