Založ si blog

Archív: december, 2020

Bude zatvárať kostoly už aj referentka pre životné prostredie?

V 32 okresoch regionálne úrady verejného zdravotníctva ,,zakázali“ bohoslužby, čiže zatvorili kostoly. V marci zatváral kostoly premiér po rozhovoroch s biskupmi, potom už aj bez biskupov, potom zatváral hlavný hygienik. Teraz zatvorí kostol ,,regionálna úradníčka“ verejného zdravotníctva. Ani OV KSS nemal takúto moc. Príde raz čas, keď prenesú túto […]

Pokračovanie článku

Učitelia v skupine s Rómami, bezdomovcami a azylantmi

Očkovacia stratégia na Slovensku rozdeľuje občanov do 4 prioritných skupín. V tej tretej vlne sa ocitli učitelia, MRK – marginalizovaná rómska komunita, bezdomovci a azylanti. Bingo, pani učiteľka, ale nič si z toho nerobte, veď byť medzi marginalizovanými je dnes celkom kúlové. Bolo už veľakrát sľúbené, nespočetnekrát zopakované a uisťované, že očkovanie bude […]

Pokračovanie článku

Odneská vytváram bublinu so svokrou

Ona ma teda do svojej bubliny ešte oficiálne nepozvala, ale ani ja som nemal celkom na výber. Ostatní moji ,,bratia a sestry“, kamaráti a kamarátky, ma ignorujú ako pes už niekoľkokrát ohlodanú kosť a radšej sa vyškierajú na skajpe, ako teda, že aj tam sa dá kreovať nejaká tá virtuálna bublinka. Na takú im ja onô..kašlem. Ja chcem riadnu bublinu. Každý má právo na […]

Pokračovanie článku

Vylež to Igor a začni odznova

Premiér Igor Matovič bol testovaný pozitívne na koronavírus. Prajem mu, aby hnusobu zvládol ľavým malíčkom, aby sa rýchlo uzdravil. Prajem premiérovi, aby si doprial minimálne týždeň odpočinku. Hlavne od médií, tie sú pre jeho integritu a duševné zdravie očividne najväčšou hrozbou. Prajem mu, aby sa dokázal hlboko zamyslieť nad uplynulými týždňami a mesiacmi, aby […]

Pokračovanie článku

Lockdown si musí urobiť každý sám

Vláda nám ho dnes nechcela, alebo nevedela nadeliť, napriek tomu, že sa dnes natestovalo 8000 pozitívnych. Ten ,,zákaz vychádzania“ s 15 výnimkami, ktoré prezentovali na tlačovke je jednoducho rozprávka o sýtom vlkovi aj celej ovci. V bublinách žijeme už niekoľko mesiacov. Vianočné darčeky už má každý nakúpené, a ak nie, tak sa nič nestane. Na hraniciach okresov vás […]

Pokračovanie článku

Na Vianoce prajem všetkým , , Great Reset“

Jazykovedci už dnes predpovedajú, že frazeologické spojenie ,,Great Rest“ (veľký reset, resetovanie) sa stane najfrekventovanejším slovom v roku 2021. Great Reset je myšlienka, projekt, ktorý oficiálne propaguje Svetové ekonomické fórum, ktorého partneri sú najvýznamnejšie svetové korporácie. Ich kompletný abecedný zoznam môžete nájsť na stránke SEF. ,,Realisti“ […]

Pokračovanie článku

Drahí kolobežkoví ekohipsteri, practe sa z ciest a chodníkov.

Cesty sú pre autá, chodníky pre chodcov. Snažím sa zacúvať na preplnenom parkovisku, 2-3 manévre, pozerám dopredu, doľava, doprava, spätné zrkadlá – všetko OK. V desatine sekundy preletí meter od môjho auta taký jeden Michael Schumacher na elektrickej kolobežke. Aspoň štyridsiatkou. Mohol som ho poriadne dochrámať, mohol som mať poriadne opletačky s políciou. […]

Pokračovanie článku

Bývalý premiér v pásikavej pólokošeli

Keď som videl pána Fica, ako sa domáha vyšetrovania policajného zadržania bývalého policajného prezidenta, pána Lučanského, a toho, čo sa dotyčnému pánovi stalo vo väzení, niečo mi na tej fotke netriviálne nesedelo. Čo mi to tam len tak nepasuje? Jááj, však tie pásiky. Kde som ich len videl. Dávam do googla pásiky. Aháá. Ale tu sú voľáke užšie. Nie, nie, to […]

Pokračovanie článku

Volali mi z čísla 88888888. Nezdvihol som, ale. . .

Nie som sám, ktorého na pevnej, ale aj mobilnej linke otravujú v tých najnevhodnejších chvíľach, títo novodobí, hackerskí kreatívci. Tí, ktorí im zdvihli telefón, počuli nejaké nezrozumiteľné bláboly, ktoré sa tvárili ako angličtina. Bežne mám takýchto zvonení aj päťkrát za deň. A mnohí moji známi sú terorizovaní aj častejšie. Keď zapnem svoje […]

Pokračovanie článku

Taký nežný, zamatový lokdaunčík asi dáme. Díky, Igor.

Nemci sa vraj na Vianoce chystajú na totál lockdown. Neviem, čo znamená totál, odkedy slová stratili svoj význam a žijeme v post-faktickej dobe, akosi už nikto nič nevie. Nevieme, ako si to vlastne tá Angela predstavuje, že ich pozatvára a potom bude po jednom vypúšťať von? Tí Nemci asi ani nevedia, čo znamenajú Vianoce My sme, na Slovensku, vlastne náš premiér, Igor […]

Pokračovanie článku
Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

ONLINE: Litva si berie príklad z Poľska. Ukrajinských mužov v brannom veku budú nabádať na návrat domov

ONLINE: Litva si berie príklad z Poľska. Ukrajinských mužov v brannom veku budú nabádať na návrat domov

25.04.2024 06:00

Zničíme NATO do roku 2030, všetci pokľaknú pred Ruskom a budú prosiť o začlenenie k nám, blúznil ruský veliteľ v hlavnej štátnej televízii.

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.