Založ si blog

Zastavil ma policajt na hranici okresu. A sklapol. . ,

keď som mu prezradil, čo mám za lubom. Ale najskôr po poriadku. Taký nabudený, kariérny, ružolíci furiant. Že dobrý deň, pane, pane, a kamže to cestujeme s touto poznávacou značkou.

A ja mu na to, že na Maledivy.

A on, že za hranice okresu je dnes zakázané.

A ja, že však ja nie, za hranice okresu, ja idem len na Maledivy.

A on, že to teda nie, lebo toto tu je hranica okresu a ďalej sa nedá!

No dobre, vravím, (zjavne mladík netuší, kde sú Maledivy), tak cestou na Maledivy si ešte chcem odskočiť na Zanzibar.

Zanzi čoo? (Chúďa, mláďa, na Policajnej akadémii ich zemepis neučia a na základke mal z neho štvorku).

No, dobre, dobre, dobre, pán nadstrážmajster, teraz sa už hádam dohodneme. Ja idem tam, kam chodia všetky celebrity, každý, čo voľačo na Slovensku znamená. Chápete, ja idem do Dubaja!

Do kám? Do Dunaja?

Nie, do Dubaja. Tam chodí každý kto na to má, kto už má žalúdočné ťažkosti od prihriatych párkov a chce sa popásť na Blue Marlin Ibiza UAE’s Chef Mahmoud, vykrbáľať sa na pláži pod slnečníkom. Chodí tam aj minister hospodárstva na víkend, celý parlament, my oligarchovia tam mávame zoznamku pod palmami.

Dubaj, Dubaj, tak teda Dubaj – otvára si nadstrážmajster Googlemaps. Tak ten, ten, ten Dubaj, nevidím za hranicou okresu. Asi tu s vami, pane, pane, nebudem už viac strácať svoj drahocenný  čas. A viete vy čo, pane, choďte už do.. do ďalej, ale varujem vás, o 50 kilometrov je ďalšia hranica okresu, a tam už čaká môj kolega. Vy teda budete mať čo vysvetľovať, pane, pane.

xxxxxxxxxxxxxx

P.S. Na základe niektorých komentárov cítim potrebu zdôrazniť, že horeuvedený článok je fejtón. Bloger nie je porušovateľ predpisov a váži si prácu príslušníkov policajného zboru.

Pointa bola celkom inde.

 

 

Keby nebolo Ukrajiny, nebola by ani Gaza,

26.02.2024

v takomto zmysle sa vyjadrila talianska premiérka Giorgia Meloniová. Presnejšie: ,,Keby Rusko nebolo vtrhlo na Ukrajinu, Hamas by najpravdepodobnejšie nebol podnikol taký útok voči Izraelu. Bolo nevyhnutné, že také vážne narušenie medzinárodného práva, obzvlášť zo strany stáleho člena Bezpečnostnej rady OSN, spustí následné konzekvencie aj v iných oblastiach [...]

Na bežeckej dráhe ma trafila rachejtľa

31.12.2023

Neodpustil som si teda ani na Silvestra posledných pár kilometrov na blízkom tartane. Školský pozemok, ihrisko, bežecký ovál – všetko osvetlené až do desiatej. Hádam tam nebudú strieľať, v tom dyme po rachejtliach sa zle dýcha. Veruže strieľali a ostošesť. Dvaja pacani, ktorým veliteľku strelieb robila mamina. Hádam ma netrafia? Veď na nich dozerá veliteľka. Trafili. [...]

Povedzte nám pani prezidentka, čo sa to deje v tej Gaze,

29.10.2023

Vy, ktorá sa tak veľmi zasadzujete o pravdivé informácie, tak veľmi bojujete proti fake news, proti konšpiračným teóriám, proti dezinformáciám, misinformáciám, malinformáciám. BBC uvádza, že táto enkláva je kompletne odrezaná od okolitého sveta, od jedla, pitnej vody, od paliva, humanitárnej pomoci, od telefonického a internetového pripojenia. A na hlavy dvoch [...]

medveď, Liptovský Mikuláš

Medveďa, ktorý útočil v Liptovskom Mikuláši, našli s pomocou dronov do 1,5 hodiny

28.03.2024 13:53

Počas monitorovania medveďa bolo s dronmi nalietaných približne 74 kilometrov.

česko rusko ambasáda

Proruská špionážna sieť útočí proti EÚ: Poľsko a Česko spustili vyšetrovanie, majú zistenia týkajúce sa Slovenska

28.03.2024 13:50

Poľská kontrarozviedka (ABW) vyšetruje činnosť proruskej špionážnej siete zameranej proti členským štátom a orgánom Európskej únie.

Srbsko

Výbor Rady Európy podporil členstvo Kosova, Srbsko to odsúdilo

28.03.2024 13:10

Srbský šéf diplomacie označil rozhodnutie výboru PZ RE o podpore členstva Kosova za "škandalózne" a "hanebné".

čaputová

Čaputová: Členstvo v klube NATO nám poskytuje ochranu teraz aj do budúcna

28.03.2024 12:58

V piatok uplynie výročie 20. výročia vstupu Slovenska do Aliancie.