Založ si blog

Marek Krajčí a jeho Jóbov džob

Priznám sa, že o ňom dokopy nič neviem. A teraz keď si zakryl dve tretiny tváre ústenkou (rúškom), nikto nevidí na lícach jamky, vrásky, mimiku. Len tie oči.

Tak trošku sme zverili naše životy do jeho rúk.

Z tých očí ide zatiaľ pokoj.

Toto by som nedokázal, toto by som nerobil ani za…

Povedali mi, že však má ministerský plat.

Ja neviem, koľko je ministerský plat. Tri? Štyri? 5 tisíc euro?

Ja by som to nerobil ani za tristotisíc mesačne.

Stať sa diskdžokejom slovenského zdravotníctva po všetkých jeho doterajších kotrmelcoch.

A rovno pri píkujúcej krivke pandemického vírusu.

Však keď sa potom celá tá mátoha podeje, ešte len potom bude musieť dvíhať Fénixa z popola.

Celé štyri roky.

Popolušku poskrúcanú v kúte ringu.

Ja by som to nerobil ani za tristotisíc mesačne.

Ale tak veľmi držím tomu doktorovi palce.

AC/DC – 100 000 Slovákov sa chce povoziť na diaľnici do pekla

21.07.2024

Žijem si ľahko Žijem si slobodne Cestovný lístok bez návratu Na nič sa nepýtajte Nechajte ma na pokoji Nepotrebujem dôvod Klesám nadol Je čas na párty Spolu s mojimi priateľmi A tak som na diaľnici do pekla Diaľnica do pekla Som na diaľnici do pekla. Bratislava bude dnes v noci dunieť týmito pekelnými lyrics. Retro šesťdesiatnici, sedemnásťroční zážitkári. [...]

Škótska vysočina a jeden milý, opitý Škót

18.07.2024

V Škótsku je jazero ,,loch“, údolie ,,glen“ a pravá Scotch whisky musí byť single malt, a má to na vaše zvedavé chuťové poháriky čakať v sude minimálne 12 rokov, aby sa to vôbec mohlo nazývať whisky. Údajne. Za dva týždne strávených v blízkosti Aviemore, v národnom parku Cairngorms, som úkol dokola obišiel asi 15 takých lochov, brodil sa v 30 močaristých [...]

Chorvátsko vo vibramkách

17.07.2024

Cestujem už v júni, lebo sa naivne domnievam, že na turistických chodníkoch v chorvátskych horách nebude až tak páľavo. A veruže bolo, pri mori tridsiatky, hore na kopci síce len 21, ale to dalmatinsko sunce pražilo a pražilo. Premuževičeva staza je jedna z najkrajších chorvátskych turistických trás. Biely kameň Severného Velebitu. Vyrážam z parkoviska Zavižan. [...]

Gare du Nord / Železničná stanica /

Vlaky vo Francúzsku majú stále meškanie, návrat do normálu sa čaká v pondelok

27.07.2024 13:47

Vlakové spojenia medzi Parížom a Nemeckom sa po podpaľačských útokoch podarilo obnoviť.

Orbán

Orbán: Pripravme sa na to, že Ukrajina sa nestane členom EÚ, ani NATO

27.07.2024 13:20

Maďarský premiér podotkol, že v rusko-ukrajinskej vojne majú obe strany brutálne straty, no napriek tomu sa nechcú dohodnúť.

Boris Susko, minister spravodlivosti

EK dala Suskovi mantinely. Odborníci: Je to štandardný postup, ktorý predchádza žalobe. Pellegrini mohol počkať

27.07.2024 12:00

Či bude nakoniec potrebná ďalšia novela, ukáže až čas. Minister Susko si plánuje výhrady s eurokomisiou vydiskutovať, mimoriadna schôdza podľa neho potrebná nebude.

tanker, filipíny, ropa

Hrozba environmentálnej katastrofy. Ropa z potopeného tankera uniká do Manilskej zátoky

27.07.2024 11:50

Ropná škvrna sa v Manilskej zátoke od štvrtka zväčšila viac ako trojnásobne a tiahne sa po dĺžke 12 až 14 kilometrov.